ENGLISH

You’re invited to the Annual meeting of Croatian speleologists, which, this year for the first time, will be held in Dubrovnik-Neretva county (in Čilipi – Konavle valley) in period of 17th – 19thof November, 2017.

Accommodation 

Participants will be accommodated in the elementary school Čilipi, located near the place where the whole manifestation will take part. Make sure to take sleeping bags and pads. It is also possible to pitch a tent near the school. If you wish to stay in a hotel, or in a privately-owned accommodation, please make your own reservations.

Food 

All participants have lunch on Saturday. There is a groceries shop, pizzeria and a restaurant in the settlement, all couple minutes of driving distance.

Registration fee  

50 kuna/ 7 Eur

Registration can be done HERE

 

ITALIAN

Abbiamo il piacere di invitarla al raduno annuale di speleologia della Croazia, il quale, per la prima volta, avrà luogo nella regione di Dubrovnik-Neretva, nel paese di Cilipi situato nella valle del Konavle (non lontano dalla città di Dubrovnik). Il raduno si svolgerà nei giorni 17-18-19 novembre 2017.

Pernottamenti

I partecipanti avranno la possibilità di pernottare presso la scuola elementare di Cilipi, situata in prossimità del luogo ove si svolgerà la manifestazione. Si ricorda di premunirsi di saccoapelo e materassino.
Esiste inoltre la possibilità di campeggiare in prossimità della scuola o di prenotare anticipatamente presso le strutture alberghiere presenti in loco. In tal caso, si consiglia di effettuare la prenotazione con congruo anticipo.

Cibo

Tutti i partecipanti avranno un pranzo nella giornata di sabato. Sono presenti inoltre, nelle vicinanze della manifestazione, diversi negozi di alimentari, pizzerie e ristoranti.

Tassa d'iscrizione
50 kune / 7 euro

L'iscrizione può essere fatta QUI